donderdag 19 juni 2014

Challenge 18, vlinders en besluit.

Goedemorgen allemaal,

Eerst wil ik jullie een niet zo'n leuk bericht vertellen. Ik heb besloten dat het DSCC blog met ingang van 1 juli gaat stoppen.
Het besluit valt me zwaar, maar om gezondheidsredenen heb ik dit besluit moeten nemen.
Voordat het zover is  hebben we nog één leuke challenge voor jullie en deze chalenge willen we graag afsluiten als een feestje!
Het thema is "Vlinders".
Het maakt niet uit hoe je het thema verwerkt als we maar vlinders zien.......

Onze sponsor wil graag anoniem blijven :), maar ze stelt deze twee prachtige  Cherry Lynn vlinderstansen beschikbaar.



Hoe leuk is dit!! Aangepast aan het thema.
We gaan het volgende doen........ Eentje gaan we verloten via de Random Reader. De tweede  gaat naar de winnaar van de Top 3, gekozen door het DT team.

Om inspiratie op te doen zien jullie hieronder de prachtige kaarten van het DT team.



Anja:






Maria


Jacqueline:


Wilma:


Anneke:


Joukje

Rian

Annemarie

Jullie kunnen mee doen aan deze challenge tot 29 juni 18.00 uur. Plaats je kaart hier onder bij Mr. Linky. Denk er wel aan om een ingekleurde stempel te gebruiken!

Op 30 juni maken wij de Random winnaar bekent en op 1 juli de Top3 winnaar!

We zijn  benieuwd naar jullie mooie creaties. Wij hopen dan ook dat jullie met deze laatste challenge van DSCC nog gezellig  met ons mee doen.

Fijne zondag allemaal!

Groetjes Anneke en het DSCC DT team.


17 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat jammer dat de blog gaat stoppen... ontzettend vervelend dat je dit besluit hebt moeten nemen vanwege gezondheidsredenen. Veel sterkte Anneke.
    Maar wat een super leuke 'laatste' challenge hebben jullie verzonnen, met twee prachtige prijzen en zoals altijd weer schitterende voorbeeldkaarten!
    Bedankt Anneke en alle dames van het designteam voor alle tijd en energie die jullie in deze blog hebben gestoken! Ik heb in ieder geval altijd met heel veel plezier meegedaan en doe ook weer met jullie laatste challenge mee!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg jammer dat je gaat stoppen. Zeker omdat het door gezondheid problemen is. Heel veel sterkte.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sorry to hear there will be no more challenges but your health must come first!
    Hugs,
    Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, dat jullie gaan stoppen maar gezondheid gaat boven alles!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat je ermee stopt. Ik begrijp het best wel het kost toch extra tijd .
    Ik hoop dat het met je gezond wel beter gaat.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend jammer dat jullie gaan stoppen met het blog. Ik vond het altijd erg leuk om mee te doen, zeker toen het niet meer 'verplicht' was om Magnolia te gebruiken. Maar gezondheid is veel belangrijker dan wat dan ook. Ik wens jullie allemaal het beste!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer, maar gezondheid gaat voor natuurlijk! Bedankt voor alle leuke challenges! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superjammer dat het challengeblog gaat stoppen maar gezondheid gaat voor alles, dus goed dat je je grenzen kan aangeven. Wat een schitterende voorbeeldkaarten voor de laatste challenge, supermooi stuk voor stuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anneke,
    Begrijpelijk maar heel jammer dat je stopt! Ben nog niet zo lang blogger en vind dit zo'n leuk blog vooral ook omdat je allerlei stempels mag gebruiken. Maargoed, gezondheids eerst, dat is het allerbelangrijkste. Ook de teamdames bedankt voor jullie inspiratie en leuke challenges, het ga jullie goed! En natuurlijk ga ik de laatste challenge meedoen...
    Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer dat je moet stoppen zeker je gezondheid gaat voor alles.
    Ik kwam hier graag al was het om te kijken als het niet lukte om mee te doen.
    Bedankt ,ook alle D.T leden voor hun mooie voorbeelden.
    Heb mijn kaartje al geplaatst en wens jullie alle goeds en heel veel inzendingen voor deze laatste wedstrijd.
    Warme groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het team heeft weer mooie kaarten gemaakt. Ik heb mijn kaart er ook bijgezet. Ben benieuwd naar jullie reacties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Wat jammer dat jullie ermee stoppen. Heb altijd graag meegedaan met de challenges. Maar gezondheid gaat boven alles.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer dat het blog gaat stoppen. Wel heel begrijpelijk uiteraard. Er gaat niks boven je gezondheid. Ik vond het heel fijn om deel te mogen nemen aan dit blog. Het was maar kort, maar toch.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer dat het blog stopt, maar gezondheid is altijd belangrijker. Heel veel sterkte!

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer dat de blog stopt, maar gezondheid gaat boven alles! Heel veel sterkte.

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wel jammer, maar soms is een keuze maken het best als het gaat om je eigen gezondheid.
    sterkte.
    bedankt voor de mooie kaarten die door jullie zijn gemaakt. zoals ook met dit thema. er zijn prachtige vlinders tussen en alle kaarten zo mooi versierd!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer dat het blog stopt,maar je gezondheid gaat boven alles.
    Ik heb altijd graag mee gedaan en zal het missen.
    Mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen